Jak podziękować klientom za współpracę?
Atrakcyjna oferta to oczywiście podstawa działalności każdej firmy. Jednak o klienta należy dbać nie tylko na etapie zdobywania jego uwagi i zachęcania do kupna produktu lub skorzystania z usług. Kluczową kwestią jest zdobycie zaufania klientów i stworzenie zachęty do dalszej współpracy. Temu celowi podporządkowane są drukowane podziękowania za współpracę. Stworzone przez profesjonalną agencję np. Nie Lada Co mogą stanowić najlepszą reklamę.
Kupony rabatowe
Klienci uwielbiają czuć się wyjątkowi i wyróżnieni. Warto, zatem pomyśleć o obdarowaniu ich czymś, na co mogą liczyć jedynie stali, lojalni klienci. Doskonałym przykładem jest kupon rabatowy. Ze zniżki mogą skorzystać jedynie osoby, które wcześniej dokonały u nas zakupów. Wbrew pozorom, wcale nie chodzi o ogromne rabaty. Dla klienta często liczy się sam gest. Atrakcyjny pod względem wizualnym kupon na pewno zachęci do skorzystania z promocji.
Kalendarz na biurko
Klienci lubią też praktyczne prezenty. Podarujmy im, więc coś, co może okazać się bardzo przydatne, a zarazem cały czas będzie przypominało o naszej firmie. Doskonałym pomysłem są kalendarze biurkowe. Ma je na biurkach praktycznie każdy. Można wydrukować na nich logo, nazwę i dane kontaktowe przedsiębiorstwa oraz umieścić atrakcyjną grafikę. Taki prezent na pewno spodoba się każdemu klientowi, a my w prosty sposób utrzymamy dobre relacje, które są przecież podstawą działań marketingowych. Pozytywna opinia na temat naszej firmy będzie procentować bardziej, niż niejedna wielkopowierzchniowa reklama.
Dodaj komentarz